ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ ЗА CARMINAT TOMTOM

Необходима ви е още информация за актуализиране на вашата система Carminat TomTom

Вижте нашите отговори на вашите често задавани въпроси.
Как да извърша актуализация?
На сайта на Renault CONNECT изберете системата CARMINAT TomTom. Ще бъдете пренасочени към сайта на TomTom, където ще можете безплатно да актуализирате вашата система.

Следвайте процедурата, описана от TomTom.

Ако срещнете затруднения се обадете за съдействие на отдел „Обслужване на клиенти“ на TomTom.
Как да разбера дали моята система трябва да се актуализира?
Вариант 1:

Ако системата R-LINK/R-LINK Evolution трябва да бъде актуализирана, ще получите уведомително писмо и/или имейл на адреса, който сте посочили.     


Вариант 2:

Можете да проверите номера на версията на приложението в настройките на GPS системата. 

От главното меню, натиснете бутона „Система“, а след това щракнете върху „Състояние и информация“

Ако първите 5 цифри на вашата система R-LINK/R-LINK Evolution система са по-малки от 11.344 и т.н. (напр. 11.342.2681682-8046 или 11.335.2094591-7025. и т.н.) системата трябва да се актуализира.

Забележка: За допълнителна информация можете да видите често задавания въпрос „Как да актуализирам системата R-LINK/R-LINK Evolution?“.
Актуализирането безплатно ли е?
Да, можете да актуализирате системата R-LINK/R-LINK Evolution безплатно на сайта Renault CONNECT.

Забележка: За допълнителна информация можете да видите често задавания въпрос „Как да актуализирам системата R-LINK/R-LINK Evolution?“.

ИСКАТЕ ЛИ ДА НАУЧИТЕ ПОВЕЧЕ?

Мултимедийни системи
Renault CONNECT