силов агрегат E-Tech electric

Renault 4
Renault 4 съчетава пробег, удоволствие от шофирането, производителност и грижа за околната среда. Неговата компактна платформа AmpR Small и изцяло електрически силов агрегат, проектиран без редкоземни елементи, обещава наистина оптимизирано изживяване зад волана.
батерия с комфортен пробег
до 409 км
пробег

съгласно стандарта WLTP с батерия с комфортен пробег 52 кВтч
до 150 hp
мощност

с батерия с комфортен пробег 52 кВтч
батерия с комфортен пробег 52 кВтч
от 15% до 80% пробег за 30 минути
с бързо зареждане с постоянен ток

прогнозно време за зареждане
батерия с градски пробег
до 322 км
пробег

съгласно стандарта WLTP с батерия с комфортен пробег 40 кВтч

до 120 к.с.
мощност


с батерия с комфортен пробег 40 кВтч
батерия с градски пробег 40 кВтч
от 15% до 80% пробег за 30 минути
с бързо зареждане с постоянен ток

прогнозно време за зареждане

предимствата на силовия агрегат E-Tech electric


лесно шофиране

платформа
електрическа платформа
Новата платформа AmpR Small на Renault 4 осигурява изключително нисък център на тежестта, значително намаляване и подобрено разпределение на масата. Прецизното кормилно управление и ефективното демпфериране улесняват шофирането. Компактният електрически мотор, доставящ 110 кВт (150 к.с.) или 90 кВт (120 к.с.), осигурява динамично задвижване.
удоволствие от шофирането
удоволствие от шофирането
Задната ос с многораменно окачване, оптимизираното предно окачване и намаленият радиус на завой правят Renault 4 изключително пъргаво. Пътното поведение и динамичната производителност на автомобила са несравними в този сегмент, предлагайки изцяло ново изживяване зад волана.
комфорт при шофиране
комфорт при шофиране с интегрирана функция „Един педал“
С иновативната система на Renault 4 за рекуперация на спирачната енергия възстановяването на енергията се оптимизира при всяко забавяне. Режимът „Един педал“ - едно от четирите нива на спиране, контролирани чрез лостчетата на волана - ви позволява да спрете напълно, без да докосвате педала на спирачката.
интериорен комфорт
удобен интериор с ефект на „пашкул“
„Cocoon Effect“ (патентована изолация на Renault) поглъща вибрациите и шума от пътя за постигане на по-добър акустичен комфорт. С широчина 1,53 м и междуосие 2,62 м, Renault 4 предлага изключителен вътрешен комфорт при шофиране.

увеличен електрически пробег

резултати
оптимизиран пробег
С напълно заредено Renault 4 изминавате до 409 км*. Пробегът е подобрен от високата ефективност на двигателя и интелигентното управление на енергията.

*съгласно стандарта WLTP с батерия с комфортен пробег 52 кВтч
рекуперация на спирачната енергия
рекуперация на спирачната енергия
Системата за възстановяване на енергията зарежда електрическата батерия по време на забавяне или когато натискате педала на спирачката. Днес Renault 4 е първият автомобил на марката, който разполага с функцията „Един педал“, увеличаваща максимално рекуперацията на спирачната енергия до пълно спиране на автомобила, без дори да е необходимо да натискате педала на спирачката.
Функцията „Един педал“ допълва първите три режима на рекуперация на спирачната енергия и се активира с лостчетата на волана*. 

*наличност от версия Techno нагоре
топлинно управление
топлинно управление
Термопомпата, съчетана със системата за възстановяване на енергията на двигателя и батерията, увеличава пробега на Renault 4. Тя спомага също за регулиране на температурата в купето, поддържайки комфорта на пътниците независимо от сезона.

гъвкаво зареждане

променлив ток
зареждане с променлив ток (AC) за улеснено пътуване
Renault 4 се зарежда лесно навсякъде. С неговото AC зарядно устройство с мощност 11 кВт, съвместимо с обществени зарядни станции, можете да възстановите до 75 км пробег само за един час*. 

зареждане с променлив ток (AC) в детайли: Зареждането с променлив ток (AC) осигурява ниска до умерена мощност (до 22 кВт) и е най-разпространената опция у дома и на обществени зарядни станции. 

*максималната мощност на зареждане е ограничена до 11 кВт на стандартна обществена зарядна станция с мощност 22 кВт.
постоянен ток
бързо зареждане с постоянен ток (DC) за дълги пътувания
Renault 4 е съвместимо с всички европейски мрежи. Системата за бързо зареждане с постоянен ток (DC) добавя до 165 км пробег по WLTP само за 15 минути*. С бързо зареждане са необходими само 30 минути, за да възстановите от 15 до 80% пробег. 

зареждане с постоянен ток (DC) в детайли: Бързото зареждане с постоянен ток (DC) (минимум 50 кВт) изисква специален терминал за бързо зареждане, наличен само в обществени мрежи.

*с батерия с комфортен пробег 52 кВтч
оптимизиране на зареждането
оптимизирано зареждане на пътя


Renault 4 предлага предварително кондициониране* на температурата на батерията, за да ви помогне да зареждате по-бързо. Когато планирате маршрута си в Google Maps, вашият автомобил автоматично регулира температурата на батерията. Системата също така ви съветва относно идеалния процент енергия за възстановяване.

Идеално за оптимизиране на вашите пътувания. 
*в зависимост от версията и държавата

персонализирани опции за батерията

избор от две батерии
Батерия на Renault 4 с комфортен пробег предлага капацитет от 52 кВтч, осигуряващ пробег по WLTP до 409 км и подходящ за всички видове пътувания. Батерията с градски пробег с капацитет от 40 кВтч е идеална за ежедневна употреба и шофиране по магистрала, като предлага пробег по WLTP до 322 км.
подлежащи на ремонт
Създадени за новата платформа AmpR Small, батериите са предназначени да улеснят ремонта и рециклирането. Подкрепени от опита на Renault в електрифицирането, те идват с 8 години или 160 000 км гаранция.
безопасност
Renault 4 улеснява спешните интервенции. С превключвателя SD батерията може да бъде изключена от високоволтовата мрежа с едно действие. С Fireman Access (Достъп на противопожарните служби) запалването на батерията може да бъде овладяно само за няколко минути, повишавайки безопасността на пожарникарите.
рециклируемост

В края на жизнения цикъл на автомобила батерията, в зависимост от нейното състояние, може да бъде обновена, използвана повторно за съхранение на енергия за други цели или рециклирана. След това над 90% от кобалта, никела и лития ще бъдат рециклирани в затворен цикъл* за производство на нови батерии. *Рециклирането в затворен цикъл на над 90% от кобалта, никела и лития се въвежда от The Future Is NEUTRAL (дъщерно дружество на Renault Group, специализирано в кръговата икономика) и неговите партньори и трябва да започне да работи от 2027 г.