Formula Renault

Още от 16-годишна възраст младите и надеждни автомобилни състезатели се изправят пред свят, пълен с много предизвикателства. Те трябва да разберат как работи състезателният автомобил, за да подобрят своето представяне на пистата и да се научат как да контролират напрежението от състезанието. Във Formula Renault те бързо усвояват основните принципи на професията зад волана на едноместните автомобили, задвижвани с 16-клапанов двигател 2,0 л с мощност 210 к.с. със 7-степенна секвенциална скоростна кутия и управление на функциите от волана.

Старата мъдрост, че е необходим един сезон, за да се научиш и още един, за да спечелиш, сега звучи малко демоде. Създадена преди 45 години, Formula Renault винаги е поддържала темпото, готова да посрещне променящите се нужди на изгряващите пилоти по картинг или другите въвеждащи дисциплини. Тъй като средната възраст за начало на кариера във Формула 1 спадна рязко през последните години, съответно бе намалена и продължителността на обучението. Като истинска школа за състезателен автомобилизъм, Формула Renault много бързо разкрива или затвърждава таланта на младите пилоти.

 

Renault CLIO Cup

С ясно изразени предпочитания към състезанията с една и съща марка автомобил, много от вас се наслаждават на CLIO Cup. От самото начало на легендарната R8 Gordini Cup през 1966 г. и за ваше голямо удоволствие Renault Sport си осигури постоянно присъствие на състезателните писти в Европа и по света. Но ние нямаме намерение да спираме дотук! През 2017 г. ще потвърдим успеха си като организираме 8 национални серии от CLIO Cup: във Франция, Великобритания, Испания, Италия, Бенелюкс, Скандинавските страни, Централна Европа и Китай. 

С няколко хиляди модела, продавани от 1991 г. до сега, четирите поколения CLIO Cup, известни със своята ефективност, надеждност и ценова достъпност, се радват на голям успех. CLIO Cup се явява наследник на силните страни на CLIO R.S 200 EDC с 1,6-литров турбо двигател с директно впръскване, който осигурява 220 к.с. с постоянен въртящ момент от 270 Nm, комбиниран със секвенциална скоростна кутия, управлявана с пера на волана. Всичко това е достатъчно, за да подобри още повече неговото представяне на пътя!