Стъпка 1: Ако имате затруднения при сдвояване на телефона с R-LINK 2 следвайте нашите процедури за сдвояване (за iPhone, Android и Windows Phone), които ще намерите в същия раздел за помощ.
Стъпка 2: Ако въпреки това процесът на сдвояване все още не работи, трябва да извършите тест за съвместимост чрез нашата онлайн проверка за съвместимост тук
- За да направите тест, трябва да
- знаете: Какъв е моделът на вашия телефон и версията на операционната система;
- Каква е версията на вашата система R-LINK 2;
- Конкретните раздели на страницата за проверка на съвместимост обясняват как да намерите тази информация.
Стъпка 3:Ако резултатите от онлайн теста за съвместимост не са положителни или не можете да намерите вашите версии в списъка:
- Опитайте се да актуализирате версията на операционната система на вашия телефон, ако има достъпна актуализация;
- Проверете дали има налична актуализация за R-LINK 2 на тази страница и следвайте процеса за актуализация, ако има такива.
Актуализацията на системите може да отстрани проблема и да ви позволи да сдвоите телефона. В противен случай се обадете на отдел „Обслужване на клиенти“ и обяснете, че вече сте изпълнили горепосочените стъпки, за да ви помогнем да решите проблема.
Ако резултатът от нашия онлайн тест за съвместимост е положителен, това означава, че процесът на сдвояване би трябвало да е успешен и може да има по-специфичен проблем. Обадете се на отдел „Обслужване на клиенти“ и обяснете, че вече сте изпълнили горепосочените стъпки, за да ви помогнем по най-добрия начин.