ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ ЗА OPENR LINK

мултимедия

openR link открива нови хоризонти за водачите. Свържете смартфона си, слушайте любимата си музика, осигурете си достъп до свързана пътна помощ.
Как да персонализирам дисплея на арматурното табло?
Можете да персонализирате арматурното табло (режим на преглед, интерфейсни елементи) с помощта на бутоните върху волана. Например, можете да изберете минималистично показване или да дублирате екрана на приложението за навигация.
Как да персонализирам екрана на openR link?
Добавете интерфейсни елементи*, за да създадете системата openR link, която ви върши най-добра работа. Те ви осигуряват директен достъп до вашите любими функции.

Конфигурирайте интерфейсните елементи в 4 бързи стъпки:
  1. На началния екран натиснете за няколко секунди върху мястото на интерфейсния елемент, който искате да промените.
  2. Намерете новия интерфейсен елемент в списъка и го изберете, за да създадете пряк път на началната страница.
  3. Ако е необходимо, преоразмерете иконите на интерфейсните елементи.
  4. Върнете се в началния екран.

* можете да изберете 2 или 4 интерфейсни елемента в зависимост от версията на openR link, с която разполагате.
Как да разбера дали има налична актуализация?
Ще получите автоматично уведомление, когато има нова версия на openR link.
Как да актуализирам системата?
Вашата мултимедийна система openR link се актуализира автоматично веднага щом приемете предложената актуализация. Не е нужно да се свързвате с нищо.
Как да актуализирам картите?
Вашите карти се актуализират автоматично и безжично.
Как да използвам гласовото управление?
Можете да активирате гласовото управление по 3 начина:
  • Чрез бутона върху вол
  • Като кажете „Ok, Google“
  • Като натиснете върху краткия път на централния екран
Как да променя езика на моята мултимедийна система?
Влезте в света на автомобила от лентата с икони в горната част на екрана. Изберете настройките, след това натиснете Система , след това Език и изберете своя език.
Как да променя езика на моя гласов асистент?
Влезте в света на автомобила от лентата с икони в горната част на екрана. Изберете настройките, а след това натиснете Google и след това Google Асистент. След това можете да изберете език за гласовия асистент.
Как да разбера дали моят телефон е съвместим за дублиране на екрана на смартфона?
  • Apple CarPlay™
     За да използвате Apple CarPlay™, трябва да имате iPhone 5 или по-нова версия с iOS версия 7.1или по-нова. 

  • Android Auto™
     За да използвате Android Auto™, трябва да имате телефон с Android версия 5.0 (Lollipop) или по-нова. 

Съвет: Не забравяйте да извършите актуализациите, когато има такива, за да сте сигурни, че вашият смартфон е съвместим.
Какво трябва да направя, ако имам проблеми с моя екран openR link?
Ако екранът openR link е неизправен, се свържете с Обслужване на клиенти на Renault.

свързани услуги

Отключете пълния потенциал на Renault и вградените Google услуги с openR link.
Как да използвам бордовите услуги?
Вашият специалист от Renault ще се справи с това вместо вас!

Свързаните услуги се активират, когато автомобилът ви се предава. За повече информация се свържете с отдел „Обслужване на клиенти“ на Renault.
Как да използвам свързаните услуги?
Някои услуги могат да се използват директно на вашата система openR link. За други е необходимо да изтеглите приложението My Renault. Изтеглете го на своя смартфон с Android или iOS и си създайте профил в My Renault.

Можете да намерите информация за вашите услуги в Renault Connect Store.

Съвет: за да използвате услугите се уверете, че автомобилът се намира в зона с мрежово покритие.
Как да проверя състоянието на моите услуги?
За да разберете кои свързани услуги са активирани:
  1. Влезте в профила си в My Renault.
  2. Ако не сте направили това при доставката на автомобила, синхронизирайте автомобила с профила си в My Renault.
  3. Отидете на страница Договори в приложението My Renault. Показва се състоянието на всяка услуга.
  4. За да активирате услугите се уверете, че споделянето на данни е разрешено и че е активирана свързаността на системата openR link.
  5. Проверете дали автомобилът е в зона с покритие на мрежата.

В случай на неизправност се свържете с „Обслужване на клиенти“ на Renault.
Как да подновя моите услуги?
Подновете свързаните услуги с помощта на вашия компютър или смартфон. За тази цел изберете автомобила, за който желаете да подновите вашите договори и натиснете върху раздел Renault Connect Store.

След това можете да видите каталога на услугите. Следвайте указаните стъпки, за да подновите вашите услуги.
Как да деактивирам моите свързани услуги?
За да деактивирате временно свързаните услуги на вашия автомобил, можете да управлявате вашата поверителност, като деактивирате събирането на данни. Можете да направите това, както следва:
  • Откажете събирането на данни в прозореца, който се показва при промяна на вашия профил.
  • По всяко време, чрез достъп до настройките в света на вашия автомобил. След това натиснете Мрежа и интернет, а след това Свързаност. След това редактирайте своя избор.
Мога ли да използвам мобилна точка за безжичен достъп, за да използвам моите свързани услуги?
Мобилната точка за безжичен достъп ви позволява да се свържете с интернет чрез (привързване) към мобилните данни на вашия смартфон. По този начин можете да използвате свързаните услуги на автомобила.
Ако използвам моите свързани услуги, какви данни се споделят с Renault и Google?
Renault и Google се нуждаят от някои конкретни данни като геопозициониране, за да могат да функционират.

За допълнителна информация прочетете Политиката за лични данни на Renault.
Какво трябва да направя, ако някоя от моите свързани услуги не работи?
Ако вашите свързани услуги не работят, най-напред проверете дали сте дали съгласие за споделяне на данни. Без него вашите свързани услуги няма да са достъпни.

За да използвате дистанционните услуги на My Renault, се уверете, че сте синхронизирали правилно профила си в My Renault с вашия автомобил. Ако проблемът все още не е решен, свържете се с отдела за обслужване на клиенти на Renault.
Какво ще стане, когато продам автомобила си?
Искате да защитите вашите данни, когато продадете автомобила? Следвайте инструкциите по-долу.
  • Влезте в автомобила.
  • Влезте в профила си чрез центъра за известия.
  • Натиснете иконата с колело, която се намира в горния десен ъгъл на екрана и изтрийте профила си.
Също така имате възможност да нулирате мултимедийната система, за да възстановите фабричните настройки. За да го направите от профила на администратора:
  1. Влезте в света на вашия автомобил.
  2. Натиснете върху Настройки, а след това върху Система в долната част на списъка.
  3. След това изберете Опции за възстановяване и Възстановяване във фабрично състояние.
  4. И накрая натиснете Възстановяване в долната част на показания прозорец.
Вашият автомобил е готов за препродажба!

управление на профил

Създайте и управлявайте своите профили в My Renault и Google за всеобхватно и персонализирано медийно преживяване.
Трябва ли да си създавам потребителски профил?
Можете да влезете и като използвате профил на гост.

Профилът на гост ви позволява достъп до повечето услуги на Google. Но няма да си осигурите персонализирано изживяване.

Няма да можете да използвате дистанционни услуги на My Renault без свързан профил. Няма да имате достъп до Google Play , нито до свързани приложения (Spotify, Amazon Music, Google Translate и много други).
Колко профила мога да създам с моята система openR link?
Можете да създадете до 5 потребителски профила във вашата система openR link.
Как да персонализирам профила си?
Персонализирайте профила си като го свържете с профилите си в Google и My Renault. Възползвайте се от възможностите за обучение на Google Карти и изтеглете любимите си приложения от Google Play.
Какво мога да персонализирам, когато създавам потребителски профил?
Ще се радвате на много по-персонализирано използване, когато вашият профил в openR link е свързан с профилите ви в Google и My Renault.
  • Навигация: запаметете вашите предпочитания за навигация и любимите си местоназначения в системата openR link.
  • Функции на автомобила: запаметете някои от любимите си настройки като температура в салона, любими радио станции или режим MULTI-SENSE.
  • Информация и развлечения: изтеглете любимите си приложения от Google Play, за да превърнете шофирането в истинско удоволствие.
Мога ли да използвам едни и същи данни за вход (My Renault, Google) за различни профили?
Можете да използвате едни и същи данни за вход в Google и My Renault за различни профили в мултимедийната система openR link.

Въпреки това, с цел поверителност на данните, препоръчваме да използвате различни данни за вход.
Мога ли да заключа моя профил?
Да, всеки потребителски профил може да бъде защитен по различни начини.

Ако вашият потребителски профил е защитен с парола, кодиран шаблон или код, те ще са ви необходими при всяко стартиране на автомобила.

MY Renault

Създайте си персонализиран профил в My Renault, изтеглете мобилното приложение и улеснете ежедневните си пътувания с дистанционните услуги.
Кои смартфони са съвместими с приложението My Renault?
За да използвате свързаните услуги на приложението My Renault, вашият смартфон трябва да има версия на операционна система, която е еквивалентна на или по-нова от:
  •  Android 6.0
  •  iOS 11.0
Как да добавя автомобил към моя профил в My Renault?
Търговският представител ще ви помогне да синхронизирате профила си в My Renault с автомобила в деня на неговата доставка:
  1. Влезте във вашето Renault.
  2. По време на стъпките за конфигуриране на профила, въведете своите данни за вход в My Renault (имейл и парола). Уверете се, че сте затворили приложението My Renault.
  3. Вашият автомобил вече е синхронизиран.

Забележка: можете да попълните изцяло профила си в My Renault по-късно чрез вашия профил.
Мога ли да свържа няколко автомобила към профила в My Renault?
Да, можете да добавите няколко автомобила към един и същ профил в My Renault.
За тази цел:
  • Стартирайте приложението My Renault.
  • Натиснете върху иконата Автомобил в долния ляв ъгъл на екрана.
  • Превъртете надолу.
  • Щракнете върху Добави автомобил.

Намерете и подредете списъка с автомобили, свързани с вашия персонален профил в My Renault винаги, когато искате.
Мога ли да свържа един и същ автомобил към няколко профила в My Renault?
Не, не можете да свържете един и същ автомобил към няколко профила в My Renault.

отидете още по-далеч

Мултимедийна система openR link с вграден Google – създаване на профил
мултимедийна система openR link с вграден Google – Първи стъпки