Кога се случва тази активация?
Активирането на услугите може да отнеме известно време, след като е изпратена заявката за активация.
За да е готова свързаността, когато поръчвате автомобила си, можете да заявите Вашите свързани услуги да бъдат активирани от дистрибуторската мрежа на RENAULT, преди автомобилът Ви да бъде доставен.
Активирайте свързаните услуги сами от екрана в автомобила Ви, като натиснете бутона:
За да идентифицирате оборудването на Вашия автомобил, се консултирайте с документите за покупката, включително формуляра за поръчка.
Специален случай: някои свързани услуги, специфични за електрическите автомобили (Services Z.E.), може да изискват код за активация. Този код ще Ви бъде даден при доставката на автомобила.
Вашите данни за автомобила и локацията се обработват, когато активирате свързаността на автомобила си, и Ви позволяват:
След активацията ще можете:
Как можете да прекратите споделянето на данни от автомобила?
Мултимедийна система и споделяне на данни
Можете да прекратите споделянето на данни от Вашия автомобил директно от екрана в автомобила при всяко стартиране или по всяко време с тази процедура:
За да идентифицирате оборудването на Вашия автомобил, се консултирайте с документите за покупката, включително формуляра за поръчка.
Вашият автомобил няма мултимедиен екран?
Просто се свържете с отдела за връзка с клиенти на RENAULT, за да заявите прекратяването на споделянето на Вашите данни. В този случай ще можете да се възползвате от помощ по телефона и от наличните средства за прекратяване.
За да се свържете с нас и да получите повече информация за всяка от услугите Ви:
Информация за прекратяване споделянето на данни
Прекратяването на споделянето на Вашите данни за автомобила и локацията може да попречи на правилното функциониране на Вашите свързани услуги.
За да се възползвате максимално от Вашите свързани услуги, се уверете, че сте активирали споделянето на данни. Споделянето на Вашите данни за автомобила и локацията може да не бъде прекратено в някои случаи с цел:
Някои услуги, за които е направен абонамент от мениджъра на автомобила, не позволяват прекратяването на споделянето на данни в автомобила. За да управлявате правата си или да контролирате споделянето на Вашите данни, Ви приканваме да се свържете с мениджъра на Вашия автомобил.
Ние се стремим да уважаваме поверителността на Вашата информация, но Ви напомняме, че е Ваша отговорност да информирате всеки друг потребител или купувач на автомобила относно условията, при които Renault обработва техните данни.
За повече информация относно обработката на Вашите лични данни:
Мултимедийни услуги
Научете повечеАктуализации и онлайн помощ
Научете повечеНашият сайт и сайтовете на нашите партньори желаят да използват бисквитки за измерване на ефективността платформата и на аудиторията, за да ви показват персонализирани и/или съобразени с локацията ви реклами и съдържание и да ви позволяват да взаимодействате с нашето съдържание чрез социалните медии. Можете да преразгледате или промените избора си по всяко време, като влезете в раздел „Бисквитки“.