В продължение на почти 125 години Renault непрекъснато се стреми към иновации. Издържали проверката на времето, изобретенията на марката се използват и днес, макар че много хора дори не го осъзнават. Скоростната кутия с директно задвижване (1899 г.), замяната на манивелата с електрическия стартер (1909 г.), добавянето на 5-та врата (1961 г.), централното отваряне (1983 г.), картата „Свободни ръце“ (2000 г.). Всички тези и много други са проектирани от Renault. Новият Megane E-TECH Electric – първият модел от „Новата вълна“ на Renault, е поредната проява на иновациите на Renault. От над 300 подадени за одобрение патента за дизайна на автомобила и неговата платформа избрахме седем, които да представим през следващите седмици. В този четвърти епизод Фабрис Бернарден, ръководител електрически технологии в инженерния отдел на Renault, ни разказва повече за двигателя на новия Megane E-Tech electric и за това как неговата производителност е увеличена благодарение на иновативна система за маслено охлаждане, включваща две патентовани иновации.
Силовият агрегат на новия Megane E-TECH electric е изцяло разработен от Алианса. Произвеждан в Япония за Nissan и във Франция – по-точно в завода в Клеон – за Renault, този силов агрегат осигурява оптимална енергийна ефективност наред с максимално удоволствие от електрическото задвижване като например моментално ускорение, едновременно динамично и линейно.