В продължение на почти 125 години Renault непрекъснато се стреми към иновации. Издържали проверката на времето, изобретенията на марката се използват и днес, макар че много хора дори не го осъзнават. Скоростната кутия с директно задвижване (1899 г.), замяната на манивелата с електрическия стартер (1909 г.), добавянето на 5-та врата (1961 г.), централното отваряне (1983 г.), картата „Свободни ръце“ (2000 г.). Всички тези и много други са проектирани от Renault. Новият Megane E-TECH Electric – първият модел от „Новата вълна“ на Renault, е поредната проява на иновациите на Renault. От над 300 подадени за одобрение патента за дизайна на автомобила и неговата платформа избрахме седем, които да представим през следващите седмици. В този втори епизод Софиан Амаанан, ръководител на проекти за развитие и иновации в отдела за инженеринг и проекти на превозни средства, обяснява как е подобрил шумоизолацията на Megane E-Tech electric благодарение на нов материал, който действа като буфер, интелигентно разположен между панела на пода на автомобила и батерията.
На борда на новия Megane E-Tech electric, човек не може да не оцени колко тихо е всичко. Усещането е сякаш пътуваш в истински пашкул. Докато електрическите двигатели са тихи по природа, този интериор е също идеално изолиран от заобикалящите шумове.
Защитен с патент акустичен комфорт.