Мерки във връзка с извънредната епидемична обстановка

Съставихме изчерпателен списък на често задавани въпроси, за да можем да отговорим проактивно на вашите въпроси относно използването и поддръжката на вашето Renault в днешната ситуация.

Renault България и дилърската мрежа са на ваше разположение

МРЕЖАТА НА RENAULT
Мрежата на Renault е на разположение на своите потенциални и съществуващи клиенти, спазвайки всички санитарни изисквания.
СЛЕДПРОДАЖБЕНО ОБСЛУЖВАНЕ
Мрежата от следпродажбени центрове на Renault е на ваше разположение за всякакви интервенции, свързани с вашия автомобил.
НА ВАШЕ РАЗПОЛОЖЕНИЕ ОНЛАЙН
В случай, че нямате възможност да ни посетите на място, нашите онлайн услуги са на ваше разположение 24/7.

Отговори на вашите въпроси

Актуализираме тази страница регулярно в зависимост от развитието на ситуацията и когато възникнат нови въпроси, на които да отговорим.

Всички наши отговори вземат предвид специалните потребности на медицински специалисти, автомобили за спешна медицинска помощ или други потребители на обществени услуги.

Здраве и безопасност

Какви противоепидемични мерки предприема Renault в своите дилърства?
Здравето и безопасността на нашите служители и клиенти са най-големият ни приоритет. Ето защо правим всичко възможно, за да гарантираме безопасността на всеки.
Освен че спазваме всички наложените мерки и препоръки от министерството на здравеопазването, ние имаме готовност да удовлетворим всички конкретни изисквания, които имате при предоставянето на услуги.
Има ли промяна в работното време на вашите обекти?
Всички дилърства в мрежата на Renault в България работят с нормално работно време от понеделник до събота. Съобразяваме се с бързо променящото се състояние на здравето в цялата страна и ще ви информираме незабавно в случай на наложителни промени в нашето работно време.

Следпродажбено обслужване

Какви активности се извършват в мрежата на Renault в настоящото положение?
Към днешна дата, сервизите от мрежата на Renault извършват всички традиционни дейности, сред които и:
  • дейности по редовна поддръжка;
  • по-специфични операции - решения за по-съществени или сложни технически ремонти, като смяна на части, ангренажен ремък, съединител, двигател и др.;
  • диагностика.
ИМАМ ЗАПИСАН ЧАС ЗА СЕРВИЗ, КОИТО ПРЕДСТОИ, КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ?
Ако през следващите няколко дни ви предстои посещение на наш оторизиран сервиз, вие трябвада:
  • носите маска в дилърството;
  • носите и използвате ваш собствен химикал;
  • не оставяте лични вещи в колата, ако се налага тя да остане в сервиза;
  • паркирате вашия автомобил на посочените места за паркиране.
ИМАМ ТЕХНИЧЕСКИ ПРОБЛЕМ С моето Renault, КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ?
  • Ако вашият автомобил е участвал в произшествие и/или е закъсал на пътя*, на негово разположение е пътна помощ от Renault. В този случай можете да се свържете с пътната помощ на телефон 0700 13 313 или с вашата застрахователна компания.
  • Ако не попаднете в някой от горните случаи, моля, свържете се с вашия сервиз, за да уговорите час за посещение. Уверяваме ви, че автомобилът ви ще бъде приет, спазвайки всички санитарни мерки.

 * важи за автомобили в гаранция и с карта за пътна помощ

Покупка и финансиране

Ще има ли забавяне в доставката на моя нов автомобил?
В резултат на настоящата безпрецедентна ситуация, сроковете за доставка на вашия автомобил може да са по-дълги. За информация относно състоянието на вашата поръчка, свържете се с вашето избрано Renault дилърство.
Ще се отрази ли закъснението в доставката на моя автомобил върху цената му?
В случай, че сте срещнали забавяне в доставката на вашия нов автомобил в следствие от необичайната ситуация, цената на вашия автомобил остава договорената към момента на поръчка. Евентуално повишение в цените за избрания от вас модел, няма да се отразят на неговата крайна цена.
Възможно ли е да поръчам нов автомобил в това време?
Всички наши производствени локации поетапно възстановяват дейността си.

Свържете се с удобно за вас дилърство, за да получите подробна информация за ориентировъчна дата на доставка при поръчка на нов автомобил в зависимост от неговия модел и версия. 

Имате още въпроси? Ние сме на ваше разположение.