КАКЪВ Е РАЗХОДЪТ НА ХИБРИДЕН АВТОМОБИЛ?

E-Tech full hybrid - consumption - Renault
технология E-Tech hybrid, по-нисък разход
Нашите силови агрегати full hybrid и plug-in hybrid спомагат за намаляване на разхода на гориво чрез интелигентно електронно управление на различните мотори.
Компонентите на електрическия мотор и на двигателя с вътрешно горене работят поотделно или заедно според необходимостта, за да намалят разхода на гориво.

сравнение

  E-Tech full hybrid
E-Tech plug-in hybrid
намаляване на разхода на гориво до 40% до 75%
градско шофирана на електричество до 80%  до 100%
скорост на електрическото задвижване  до 130 км/ч** до 135 км/ч
пробег на електричество до 5 минути до 50 км*
капацитет на батерията в кВтч до 2 кВтч до 10.4 кВтч
зареждане от електрически контакт или клема не да
рекуперация на енергия да да
електрическо стартиране да да
технология 1 тягова батерия + 2 електродвигателя + 1 двигател с вътрешно горене + 1 автоматична скоростна кутия
1 тягова батерия + 2 електродвигателя + 1 двигател с вътрешно горене + 1 автоматична скоростна кутия

* по стандарт WLTP

** в зависимост от модела и версията


разходът на автомобили E-Tech full hybrid

Изцяло хибридните автомобили са проектирани да оптимизират вашите пътувания и да улеснят ежедневието ви. Бензин, електричество, пробег... ето някои основни данни за технологията E-Tech full hybrid.
ИКОНОМИЯ НА ГОРИВО
E-Tech full hybrid - fuel savings - Renault
икономия на гориво
Основната разлика спрямо автомобили с вътрешно горене е в икономията на гориво. Те могат да са до 25% от така наречените „смесени“ пътувания (в провинцията по чисти пътища) и тези икономии могат да достигнат до 40% в града.* 
*по WLTP
УПРАВЛЕНИЕ НА РАЗХОДА
E-Tech full hybrid - managing consumption - Renault
управление на разхода
Превключването между различните режими на задвижване (електрическо, хибридно и с вътрешно горене) помага на изцяло хибридните автомобили да консумират по-малко гориво от еквивалентни модели с двигател с вътрешно горене.

Горенето е оптимизирано чрез автоматично превключване от един режим на друг и използването на рекуперация на спирачната енергия. Системата за управление на енергията на автомобила постоянно и автоматично контролира разхода.
ЕЛЕКТРИЧЕСКО ЗАДВИЖВАНЕ
E-Tech full hybrid - electric driving - Renault
електрическо задвижване
При изцяло хибридните автомобили говорим по-скоро за време на шофиране в изцяло електрически режим, отколкото за пробег.
В автомобил E-Tech full hybrid батерията се зарежда самостоятелно в зависимост от това колко често спирате и забавяте, което означава, че цялото време на шофиране не може да бъде изчислено предварително. Ние обаче изчисляваме, че времето за шофиране в електрически режим може да покрие до 80% от градските ви пътувания.
РАЗХОДЪТ НА АВТОМОБИЛИ E-TECH FULL HYBRID
consumption vehicles E-Tech ful hybrid - Renault
разходът на автомобили E-Tech full hybrid
  • Austral E-Tech full hybrid - от 4,6 л / 100 км*
  • Clio E-Tech full hybrid - от 4,1 л / 100 км*
  • Captur E-Tech full hybrid - от 4,7 л / 100 км*

* по стандарт WLTP 

разход на E-Tech plug-in hybrid

Plug-in хибридните автомобили имат същата конструкция на задвижването като напълно хибридните автомобили: 2 електромотора + двигател с вътрешно горене. При хибридните автомобили с възможност за включване към електрическата мрежа двигателите са комбинирани с акумулаторна батерия с по-голям капацитет, която може да се зарежда от електрическата мрежа. Тази комбинация значително намалява ежедневния разход на гориво.
ЕКОЛОГИЯ И КОНСУМАЦИЯ
E-Tech full hybrid - écologie et consommation - Renault
екология и потребление
Plug-in hybrid автомобилите могат да намалят CO2  емисиите до 75% (WLTP цикъл) и до 100%, ако шофирате в 100% електрически режим. Ако не включите автомобила в електрическата мрежа, той ще работи като пълен хибрид, но с по-голям разход на енергия поради теглото на батерията.
ПРОБЕГ НА ЕЛЕКТРИЧЕСКА ЕНЕРГИЯ
E-Tech full hybrid - autonomie électrique - Renault
пробег на електрическа енергия
Plug-in hybrid автомобилите Renault имат пробег на електричество до 50 км*. Както и при електромобилите, този пробег зависи от няколко фактора, като например стила на шофиране или релефа на пътя. Затова на бърз път пробегът ви обикновено е между 25 и 40 км.

*в комбиниран цикъл WLTP 
РЕЖИМ НА ЗАРЕЖДАНЕ
режим на зареждане
Plug-in автомобили с възможност за включване към електрическата мрежа се зареждат предимно по време на движение (чрез рекуперативно спиране) или в точка за зареждане. Когато батерията е изтощена, те работят като напълно хибриден автомобил, като генерираната кинетична енергия ви помага да възстановите до 10% от капацитета на акумулатора.
РАЗХОД НА АВТОМОБИЛИ E-TECH PLUG-IN HYBRID
разход на Renault E-Tech plug-in hybrid автомобилите
Plug-in hybrid автомобилите предлагат по-добра икономия на гориво в сравнение в full hybrid автомобилите
  • Captur E-Tech plug-in hybrid: от 1.4 л / 100 км* 
 
* по стандарт WLTP 

решения за електрическо шофиране и разход

E-Tech full hybrid - mode e-save - Renault
режим E-Save
С режим E-Save вие избирате да запазите поне 40% от електрическия пробег на автомобила да бъде използван в най-подходящото време.
E-Tech full hybrid - preheating - Renault
предварителна климатизация на купето (plug-in хибриден автомобил)
Както при електрически автомобил, можете да затоплите предварително купето през зимата и да стартирате климатика през лятото от приложението My Renault, докато зареждате автомобила си. Стартирайте деня си с максимален пробег и автомобил, който е готов за път.

вашите въпроси относно разхода на хибриден автомобил

КАКВА Е ФУНКЦИЯТА НА ТЯГОВАТА БАТЕРИЯ?
Тяговата батерия се използва за съхранение на енергията, необходима за работа на хибридния автомобил при шофиране в хибриден и 100% електрически режим.
КАК СЕ ЗАРЕЖДА ТЯГОВАТА БАТЕРИЯ?
Тя се зарежда по 3 различни начини:
  • чрез възстановяване на енергията при забавяне и спиране. Това е известно като рекуперация на спирачната енергия (кинетичната енергия от движението се трансформира в електрическа).
  • чрез оптимизиране на двигателя с вътрешно горене с цел генериране на електрическа енергия по време на това, което е известно като хибриден режим или режим на задвижване от двигателя с вътрешно горене.
  • чрез свързване на автомобила към електрическа зарядна станция (но тази опция важи само за plug-in хибридните автомобили).
    РЕЦИКЛИРАТ ЛИ СЕ И ТЯГОВИТЕ БАТЕРИИ?
    Както и при електрическите автомобили, Renault рециклира батериите, използвани в хибридната гама, чрез сътрудничество със специализирани индустриални партньори.

      открийте също