ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ ЗА EASY LINK

Необходима ви е още информация за вашата мултимедийна система EASY LINK?

Bluetooth®, Android Auto™ и Apple Carplay™, свързани услуги, Renault CONNECT Store, приложение MY Renault и др. Вижте нашите отговори на вашите често задавани въпроси.

Bluetooth®, Android Auto™ и Apple Carplay™

Какви телефони са съвместими с EASY LINK за ​​връзка през Bluetooth®?
Можете да свържете вашия телефон чрез Bluetooth® с EASY LINK, за да:
  • провеждате телефонни разговори със системата „свободни ръце“;
  • слушате музика.

Уверете се, че вашият смартфон е обновен с най-новата софтуерна версия.

Можете да проверите съвместимостта на смартфона с EASY LINK на https://easyconnect.renault.fr/phone-pairing.

За да направите тест, трябва да знаете:
  • Какъв е моделът на вашия телефон и версията на операционната система;
  • Каква е версията на вашата система EASY LINK.

Забележка: Няколко пъти в годината Renault тества широка гама от телефони, за да гарантира съвместимостта на различните бордови функции. Възможно е вашият телефон все още да не е тестван от нашите екипи и някои функции да не са винаги активни за някои модели телефони.
Как да възпроизвеждам музика през Bluetooth®?
Стъпка 1:  Уверете се, че вашият телефон е правилно сдвоен с EASY LINK и че мултимедийната функция е активирана (иконата за мултимедия е маркирана в бяло).

Забележка: Ако срещнете проблеми при сдвояване на телефона, в често задаваните въпроси вижте „Не мога да сдвоя телефона си с EASY LINK“ в същия раздел за помощ.

Стъпка 2: След като телефонът е сдвоен със системата EASY LINK, отидете в мултимедийното меню и щракнете върху „Мултимедия“. Изберете Bluetooth® като аудио източник и изберете музиката от телефона.

Забележка: Някои телефони не активират мултимедийната функция, освен ако не съдържат поне един файл с музика. Проверете дали имате поне една песен, записана в паметта на телефона.
Как да сдвоя телефона си с EASY LINK?
Вашият телефон може да се свърже с EASY LINK през Bluetooth® с натискане на интерфейсния елемент „Телефон“ или, ако вече е свързан друг телефон, с натискане на бутона за бърз достъп „Телефон“ в горната част на екрана.

За да сдвоите телефона със системата EASY LINK, следвайте стъпките по-долу:

От вашия телефон:
  • Уверете се, че е активирана функцията Bluetooth® на вашия телефон и задайте нейното състояние на „видим“;
  • В зависимост от модела и ако системата го изисква, въведете кода за Bluetooth® на вашия телефон, за да го сдвоите с мултимедийната система или потвърдите заявката за сдвояване;
  • Телефонът може да поиска разрешение за споделяне на вашите контакти, журнала на вашите повиквания, вашите мултимедийни файлове и др. Приемете споделянето, за да видите тази информация на мултимедийната система.

Отидете в главното меню на системата EASY LINK:
  • Натиснете „Телефон“. На екрана ще се появи съобщение, което ви попита дали телефонът да се сдвои;
  • Натиснете „Да“. Мултимедийната система започва да търси телефони наблизо с активирана функция Bluetooth®;
  • Изберете вашия телефон от предложения списък;
  • Изберете функциите на телефона, които да се сдвоят;
  • Функция „Телефон“: достъп до телефонния указател, извършване и приемане на повиквания, достъп до журнала с повиквания и др.;
  • Функция „Мултимедия“: достъп до музика;
  • Функция „Точка за достъп“: достъп до интернет чрез телефона;
  • Щракнете върху „OK“, за да потвърдите. Иконата на функцията показва дали тя е активирана;
  • Телефонът вече е сдвоен с мултимедийната система.

Забележка: Мултимедийната система може да запамети до 6 телефона.

Ако не сте разрешили синхронизация на контактите, можете да го направите на по-късен етап. В менюто „Bluetooth®“ на телефона изберете „RENAULT“, а след това „Синхронизирай контактите“.
Как да извършвам повиквания с EASY LINK?
Стъпка 1: Уверете се, че вашият телефон е правилно сдвоен със системата EASY LINK.

Забележка: Ако имате затруднения при сдвояване на телефона, в често задаваните въпроси вижте „Как да свържа телефона си с EASY LINK?“ в същия раздел за помощ.

Стъпка 2: За да се направите обаждане, отидете в менюто на телефона и натиснете „Контакти“. Вашите контакти ще се прехвърлят автоматично на екрана на EASY LINK. Изберете контакта, на който искате да се обадите и натиснете номера, за да извършите повикване.

Можете да извършване на повикване като изберете:
  • Номер от хронологията на повикванията от меню „Хронология“;
  • Контакт от телефонния указател от меню „Телефонен указател“;
  • Бутоните на клавиатурата от меню „Набиране“.

За да отговорите на повикване, можете да го направите директно чрез докосване на зеления бутон, който се показва в горната част на екрана. Също така можете да приемете/приключите повикване директно чрез натискане на бутона върху волана.
Не мога да свържа телефона си с EASY LINK. Какво трябва да направя?
Стъпка 1: Ако срещате трудности при сдвояване на телефона с EASY LINK, в често задаваните въпроси вижте „Как да свържа телефона си с EASY LINK?“ в същия раздел за помощ.

Стъпка 2: Ако сдвояването все още не работи, трябва да извършите тест с онлайн проверка за съвместимост на телефона.

За да направите тест, трябва да знаете:
  • Какъв е моделът на вашия телефон и версията на операционната система;
  • Каква е версията на вашата система EASY LINK.

Конкретните раздели на страницата за проверка на съвместимост обясняват как да намерите тази информация.

Стъпка 3: Ако резултатите от онлайн теста за съвместимост не са положителни или не можете да намерите вашите версии в списъка:
  • Опитайте се да актуализирате версията на операционната система на вашия телефон, ако има достъпна актуализация;
  • Ако резултатът от нашия онлайн тест за съвместимост е положителен, това означава, че процесът на сдвояване би трябвало да е успешен и може да има по-специфичен проблем. Обадете се на отдел „Обслужване на клиенти“ и обяснете, че вече сте изпълнили горепосочените стъпки, за да ви помогнем по най-добрия начин.
Как да свържа моя смартфон с Android Auto™?
  • Преди да използвате Android Auto™ за първи път, трябва да изтеглите приложението Android Auto™ на вашия смартфон.
  • Свържете съвместим телефон (с версия минимум Lollipop 5.0) с кабел, одобрен от Samsung;
  • Стартирайте приложението Android Auto™;
  • Върнете се в интерфейса на Renault като щракнете върху „Renault“ в горната част на екрана;
  • Върнете се в интерфейса на Android Auto™ като щракнете върху „Android Auto™“ в горната част на екрана.
Как да активирам гласовото разпознаване Android Auto™?
За да включите гласовото разпознаване Android Auto™: OK Google, имате няколко възможности:

Първи начин: Натиснете и задръжте бутона „Натисни, за да говориш“, разположен върху волана, докато не чуете звуков сигнал.

Втори начин: Докоснете иконата „микрофон“, която се намира в горния десен ъгъл на екрана, когато използвате Android Auto™. Тогава ще чуете звуков сигнал.

Трети начин: Кажете думите „OK Google“. След това Android Auto™ ще отговори със звуков сигнал.

 Гласовото управление OK Google ви позволява да управлявате някои приложения на глас, като например извършване на повикване, възпроизвеждане на музика, изпращане и отговаряне на текстови съобщения, използване на карти и създаване на маршрути, създаване на напомняния и т.н.

Напр. „Обади се на „име на контакт“, „Изпрати съобщение на „име на контакт“, „Създай маршрут до „адрес“ и т.н.
Как да инсталирам приложения, съвместими с Android Auto™?
Android Auto™ се предлага с 4 стандартни приложения:
  • Google Maps;
  • Phone; Text messaging;
  • Play Music.

Чрез Google Play Store, можете да инсталирате допълнителни приложения, които са съвместими с Android Auto™, например като Waze, WhatsApp или Spotify и Deezer.

За да видите списъка със съвместими приложения, отидете на следната връзка: g.co/androidauto.

Забележка: Само приложения, сертифицирани от Google и изтеглени на вашия смартфон, могат да бъдат използвани с Android Auto™ по време на шофиране.
Как да свържа моя iPhone с Apple CarPlay™?
Най-напред се уверете, че се намирате в зона, в която има достъп до CarPlay.

За да свържете вашия iPhone с Apple CarPlay™ следвайте стъпките по-долу:
  • Седнете зад волана на автомобила;
  • Отключете екрана на iPhone;
  • Свържете смартфона с мултимедийната система EASY LINK чрез съвместим USB кабел;

Забележка: Apple препоръчва използване на сертифицирани кабели, за да избегнете прекъсване на връзката или други грешки.

  • Приемете разрешението на CarPlay за EASY LINK;
  • Щракнете върху бутона „Apple CarPlay™“, разположен в горната средна част на EASY LINK, за да влезете в началната страница на Apple CarPlay™;
  • Вече можете да използвате вашия iPhone от системата EASY LINK.

Забележка: Вашият iPhone все още може да се използва дори и ако е свързан чрез USB кабела.

Ако функциите за безжична мрежа Wi-Fi и за Bluetooth са изключени, iPhone предлага да ги активирате или да свържете USB кабела. Въпреки това, Apple CarPlay™ може да работи само с USB кабела. Затова, натиснете „Само USB“ на вашия iPhone
Моят смартфон съвместим ли е с Apple CarPlay™?
За да използвате Apple CarPlay™ трябва да имате iPhone 5 или следваща версия и iOS 7.1 или следваща.

Забележка: За да гарантирате съвместимостта на вашия смартфон с Apple CarPlay™, препоръчваме да инсталирате всички налични софтуерни актуализации.

Свързани услуги


Renault CONNECT Store

Как да вляза в Renault CONNECT Store?
За достъп до Renault CONNECT Store първо трябва да си създадете профил в MY Renault. Следвайте стъпките по-долу:
  • Отидете на страницата „MY Renault“;
  • Щракнете върху „Регистрирай“. Попълнете формуляра с вашите лични данни и приемете условията.

Забележка: Вашата парола защитава достъпа до вашия профил. Съхранявайте я надеждно.

  • Щракнете върху „Създай моя профил“;
  • Ще получите имейл във входящата си поща;
  • Отворете го, а след това щракнете върху връзката за активиране.

Забележка: Ако не получите имейл за активиране във входящата си кутия, проверете папката за нежелана поща.

  • Сега можете да влезете в Renault CONNECT Store като го свържете с вашият профил в MY Renault.
Как да добавя моя автомобил към моя профил в MY Renault?
За да добавите вашия автомобил към вашия профил в MY Renault, следвайте стъпките по-долу:

Отидете на https://my.renault.bg/
  • Влезте;

Забележка: Ако все още не сте си създали профил, в често задаваните въпроси вижте „Как да вляза в Renault CONNECT Store?“ в същия раздел за помощ.

  • Щракнете върху „Добави автомобил“;
  • Въведете идентификационния номер на автомобила (VIN);
Забележка: Ако не знаете своя VIN, в често задаваните въпроси вижте „Къде мога да намеря моя VIN?“.

  • Щракнете върху „Добави в MY Renault“.

Вашият автомобил вече е добавен към профила ви в MY Renault.
Не мога да добавя моя автомобил във виртуалния гараж на MY Renault. Какво трябва да направя?
Ако не можете да добавяте автомобила си към виртуалния гараж на MY Renault, следвайте стъпките по-долу:
  • Излезте от профила си в MY Renault;
  • Изтрийте бисквитките от браузъра;
  • Деактивирайте Adblocker;
  • Влезте отново в профила си в MY Renault;
  • Причислете отново вашия автомобил към вашия профил в MY Renault.
Защо да използвам магазина Renault CONNECT Store?
Renault CONNECT Store ви позволява да извършите няколко действия:
  • Да разглеждате каталога за приложения и услуги, предлагани за вашия автомобил. да закупувате или подновявате услуги от раздела „Каталог“;
  • Да разглеждате текущото състояние на вашите сервизни договори, за да видите кои услуги са активни за вашия автомобил в раздел „Моите услуги“;
  • Да актуализирате картите и системата EASY LINK, за да може винаги да използвате най-новата версия. Можете да го направите в раздел „Актуализации“;
  • И накрая можете разгледате раздела за помощ, където ще намерите полезни отговори на най-често задаваните въпроси и обяснение на процедурите.
Забележка: За достъп до Renault CONNECT Store трябва да влезете в своя профил в MY Renault и да отидете в раздел „Renault CONNECT Store“.
Как мога да разгледам моите услуги от Renault CONNECT Store?"
  • Отидете във вашия профил в MY Renault;
  • Изберете вашия автомобил (въведете VIN);
  • Щракнете върху Renault CONNECT Store;
  • Отидете в раздел „Каталог“ или „Моите услуги“, за да получите информация за услугите, предлагани за вашата система EASY LINK.
Какво трябва да направя, ако една от моите услуги не функционира?
  • Проверете дали сте разрешили споделянето на данни и дали сте активирали свързаността на системата EASY LINK;
  • Проверете дали автомобилът е в зона на обхват на мрежата;
  • Можете да отидете в Renault CONNECT Store, за да видите информация за вашите услуги.
Как да разбера дали услуга е съвместима с моя автомобил?
  • Отидете във вашия профил в MY Renault;
  • Изберете вашия автомобил (въведете VIN);
  • Щракнете върху Renault CONNECT Store;
  • Всички изброени услуги са съвместими с вашия автомобил. Можете да намерите цялата информация за инсталиране и актуализация в описанието на продукта, съответстващо на услугата или на уебсайта на Renault CONNECT.
Как да инсталирам услуга на моя автомобил?
  • Проверете дали сте разрешили споделянето на данни и дали сте активирали свързаността на системата EASY LINK;
  • Проверете дали автомобилът е в зона на обхват на мрежата;
  • Стандартните услуги на вашия автомобил се инсталират автоматично, ако сте в зона с покритие;
  • Можете да отидете в Renault CONNECT Store, за да видите информация за вашите услуги.
Как да използвам и подновя моите свързани услуги?
За да използвате свързани услуги:
  • Можете да намерите информация как да използвате услугите във всяко описание на продукта. Някои услуги могат да се използват директно на вашата бордова система, докато други изискват да изтеглите приложението MY Renault;
  • Проверете дали автомобилът е в зона на обхват на мрежата;
  • Можете да намерите информация за вашите услуги в Renault CONNECT Store или на уебсайта на Renault CONNECT.

За да подновите вашите свързани услуги:
  • Влезте в профила си в MY Renault;
  • Отидете в раздел „Renault CONNECT Store“;
  • Ако краят на вашия договор наближава, услугата ще се предлага отново в раздел „Каталог“. Всичко, което трябва да направите, е да изберете предложението, за което искате да се абонирате, да заплатите вашата покупка, а след това да се възползвате от услугата!
Информация за състоянието на моите свързани услуги
  • Влезте в профила си в MY Renault: Въведете идентификационния номер на автомобила (VIN);
  • Отидете на страницата „Renault CONNECT Store“;
  • Състоянието на всяка от вашите услуги е посочено в раздел „Моите услуги“ на страницата Renault CONNECT Store.
  • За да активирате вашите услуги се уверете, че сте разрешили споделянето на данни и сте активирали свързаността на мултимедийната система EASY LINK;
  • Проверете дали автомобилът е в зона на обхват на мрежата;
  • Вашата услуга ще се активира и ще премине в активно състояние в рамките на 72 часа след операцията за активиране на свързаността. В противен случай се обадете на отдел „Обслужване на клиенти“.

MY Renault – приложение

Кои смартфони са съвместими с приложението MY Renault?"
За да се възползвате от свързаните услуги в приложението MY Renault, трябва да имате смартфон със софтуерна версия:
  • 6 или следваща за Android;
  • 11 или следваща за iOS (съвместимост с iPhone).
Как да си създам профил в приложението MY Renault?
За да си създадете профил в приложението MY Renault и да имате достъп до цялото му съдържание, следвайте стъпките по-долу:
  • изтеглете безплатно приложението MY Renault от App Store или Google Play;
  • стартирайте приложението MY Renault;
  • Щракнете върху „Регистрирай“. попълнете формуляра с вашите лични данни и приемете условията за използване;

Забележка: Вашата парола защитава достъпа до вашия профил. Съхранявайте я надеждно.
  • Щракнете върху „Регистрирай“;
  • Ще получите имейл във входящата си поща. Отворете го, а след това щракнете върху връзката за активиране;

Забележка: Ако не получите имейл за активиране във входящата си кутия, проверете папката за нежелана поща.

  • Върнете се на началния екран на приложението. Щракнете върху „Влизане“, а след това въведете вашия имейл и паролата, която сте избрали. Вече сте влезли.
Как да добавя моя автомобил към моя профил в MY Renault?
За да добавите вашия автомобил към вашия профил в MY Renault, следвайте стъпките по-долу:
  • стартирайте приложението MY Renault;
  • Влезте;

Забележка: Ако все още не сте си създали профил, в често задаваните въпроси вижте „Как да си създам профил в приложението MY Renault?“ в същия раздел за помощ.
  • Щракнете върху иконата „Автомобил“ в долния ляв ъгъл на екрана, след това върху бутона „+“ в горния ляв ъгъл на екрана;
  • Въведете идентификационния номер на автомобила (VIN);

Забележка: Ако не знаете какъв е VIN на вашия автомобил, в често задаваните въпроси вижте „Къде мога да намеря VIN на моя автомобил?“ в същия раздел за помощ.
  • Щракнете върху „Добави моя автомобил“;
  • Вашият автомобил вече е добавен към профила ви в MY Renault. Можете да разглеждате списъка с вашите автомобили в профила си в MY Renault по всяко време и да добавяте други чрез бутона „Автомобил“ в долния ляв ъгъл.
Възможно ли е да добавя няколко автомобила към един профил в MY Renault?
Да, можете да добавите няколко автомобила към един профил в MY Renault.

За тази цел:
  • стартирайте приложението MY Renault;
  • щракнете върху иконата „Автомобил“ в долния ляв ъгъл на екрана;
  • превъртете курсора;
  • щракнете върху „Добави автомобил“ в долната част на страницата.

Забележка: Ако е необходимо, в често задаваните въпроси можете да видите „Как да добавя автомобил към моя профил в MY Renault?“ в същия раздел за помощ.
Как да синхронизирам приложението MY Renault с моя автомобил?
Синхронизирането на приложението MY Renault с вашия автомобил е необходима стъпка, за да се възползвате от свързаните функции на приложението MY Renault.

За да синхронизирате приложението MY Renault с вашия автомобил, следвайте стъпките по-долу:
  • Изтеглете приложението MY Renault от App Store или Google Play;
  • Влезте в профила си или си създайте такъв в MY Renault;
  • Добавете вашия автомобил Renault към вашия профил в MY Renault, ако вече не фигурира там. За тази цел отидете в меню „Автомобил“ в долния ляв ъгъл на екрана или щракнете върху бутона „+“ в горния ляв ъгъл на екрана и следвайте предложените стъпки;

Забележка: За повече подробности в често задаваните въпроси вижте „Как да си създам профил в приложението MY Renault?“ в същия раздел за помощ.

  • След като автомобилът е добавен към вашия профил, щракнете върху бутона „Синхронизиране“, а след това върху „СИНХРОНИЗИРАЙ МОЕТО RENAULT“ и следвайте стъпките, описани в приложението;
  • В края на вашето пътуване въведете кода, който се показва на централния екран на вашия автомобил в приложението MY Renault;

Забележка: Ако съобщението изчезне, преди да сте въвели кода, можете да го намерите отново като щракнете върху малката икона „листче за съобщение“ в горната част на екрана.
Ако въпреки това не получите съобщението, съдържащо кода, на централния екран на автомобила, изчакайте 5 минути, а след това рестартирайте синхронизацията от приложението MY Renault.
  • Щракнете върху „Напред“;
  • Поздравления! Вашият автомобил вече е свързан към вашия профил в MY Renault. За нула време можете да се възползвате от всички услуги, предлагани от MY Renault в близост.

Забележка: Ако обаче условията за успешна синхронизация не са били изпълнени, ние ще ви водим стъпка по стъпка с приложението MY Renault. По-конкретно, ако току-що сте активирали услуги във вашия автомобил, изчакайте няколко часа преди да синхронизирате вашия профил в MY Renault с автомобила.
Възможно ли е да синхронизирам автомобил с няколко профила в MY Renault?
Възможно е да синхронизирате няколко автомобила към един профил в MY Renault. Въпреки това, не е възможно един и същ автомобил да се синхронизира с няколко профила в MY Renault.

Забележка: в често задаваните въпроси вижте „Възможно ли е да добавя няколко автомобила към един профил в MY Renault?“ в същия раздел за помощ.
Защо моят автомобил не се синхронизира с приложението MY Renault?
Има няколко възможни причини:
  • Само автомобили с мултимедийна система EASY LINK могат да се синхронизират;
  • Проверете дали системата EASY LINK е активирана. За тази цел, проверете дали бутонът „ВРЪЗКА“ се показва на екрана за навигация. Ако се показва, вашите услуги не са активирани. В такъв случай ще трябва да натиснете „ВРЪЗКА“;
  • Проверете дали сте разрешили събиране на данни от вашия автомобил. При всяко стартиране на двигателя съобщение ще ви уведомява за състоянието;
  • Проверете дали вашият смартфон и вашият автомобил са в зоната на покритие от мрежата;
  • Проверете дали сте въвели правилния код за синхронизиране.
Как да активирам моите услуги в моя автомобил, за да използвам приложението MY Renault?
За да се възползвате от услугите от приложението MY Renault, тези услуги трябва да са активирани предварително във вашия автомобил.
  • За да активирате услугите във вашия автомобил, следвайте стъпките по-долу:
  • В зона на покритие от мрежата седнете на седалката на водача при изключен двигател.
  • Включете централния екран на автомобила си и щракнете върху „Връзка“;
  • Щракнете отново върху „Активирай“, а след това върху „Да“, за да приемете събирането на данни от вашия автомобил;
  • След това системата показва екран за потвърждение, който ви уведомява, че в рамките на няколко часа, ще можете да се възползвате от вашите услуги в автомобила.
За да се възползвате от услугите от приложението MY Renault, ще трябва да синхронизирате приложението MY Renault с вашия автомобил.

За да синхронизирате автомобила с приложението MY Renault:
  • Влезте в приложението MY Renault;
  • Отидете на страница „Автомобил“ в долния ляв ъгъл на екрана;
  • Щракнете върху „Синхронизиране“ и следвайте стъпките, описани в приложението MY Renault;
  • За повече подробности относно синхронизирането можете да видите често задавания въпрос „Как да синхронизирам приложението MY Renault с моя автомобил?“ в раздела за помощ.
Къде мога да намеря VIN на моя автомобил?
VIN е идентификационният номер на вашия автомобил. Той се състои от 17 цифри. 

Можете да го намерите в свидетелството за регистрация на автомобила в раздел Е или в долния ляв ъгъл на предното стъкло.

VIN е необходим за добавяне на автомобил към вашия профил в MY Renault.     
Как да променя моя имейл адрес в приложението MY Renault?
Можете да промените имейл адреса, свързан с вашия профил в MY Renault като следвате стъпките по-долу:     

  • стартирайте приложението MY Renault;
  • От лентата с менюта в долната част на екрана, щракнете върху иконата „Моят профил“ най-отдясно;
  • В долната част на страницата щракнете върху „Промени моя имейл“;
  • Въведете новия имейл адрес;
  • Въведете парола;
  • Потвърдете.
Как да изпратя моето местоназначение до моя автомобил от приложението MY Renault?
За да изпратите вашето местоназначение до вашия автомобил от приложението MY Renault, следвайте стъпките по-долу:   

  • стартирайте приложението MY Renault;
  • Щракнете върху втората икона „Навигация“ в долната част на екрана;
  • Въведете желаното местоназначение в лентата за търсене;
  • Изберете адреса;
  • Щракнете върху бутона  „Маршрут“;
  • Щракнете върху „Отвори с“; 
  • Изберете иконата на вашия автомобил; 
  • Седнете зад волана на вашето Renault;
  • Включете мултимедийната система. Избраното местоназначение се показва автоматично на бордовия екран. Необходимо е само да го приемете.
 
    Как да намеря търговско представителство на Renault в приложението MY Renault?
    Можете да намерите търговско представителство на Renault от приложението MY Renault:      

    • стартирайте приложението;
    • щракнете върху втората икона „Навигация“ в долната част на екрана;
    • Натиснете „+“ отдясно на картата;
    • Изберете иконата  „Търговски представителства“;
    • Ще се покажат най-близките търговски представителства;
    • Щраквайки върху търговско представителство, ще получите достъп до работното му време и данните за връзка с него.
      Съвсем скоро закупих употребяван автомобил Renault. Как мога да използвам свързани услуги?
      Първо проверете дали вашият автомобил е свързан с активно споделяне на данни.     

    • Изтеглете приложението MY Renault;
    • Синхронизирайте автомобила с приложението (в често задаваните въпроси вижте „Как да синхронизирам приложението MY Renault с моя автомобил?“ в същия раздел за помощ);
    • Има 2 възможни варианта:
    • Ако услугите са активни, можете да ги използвате безплатно до края на договора;
    • Ако услугите са изтекли, можете да ги подновите от Renault CONNECT Store.
      • Продавам автомобила си. Какво трябва да направя, за да изтрия моите данни от EASY LINK и MY Renault?

        За да подготвите автомобила за препродажба, е необходимо да следвате стъпките по-долу:

         

        • Премахнете вашия автомобил от приложението MY Renault;

         

        Забележка: в често задаваните въпроси вижте „Как да премахна моя автомобил от приложението MY Renault?“ в същия раздел за помощ.

         

        • Изтрийте вашите данни от вашата мултимедийна система;
        • Седнете зад волана на вашия автомобил;
        • Щракнете върху „Меню“ в долния ляв ъгъл на страницата;
        • Натиснете иконата „ИНФО“; 
        • Щракнете върху  „Система“  в долната част на екрана;
        • Натиснете иконата „Нулиране“;
        • Вашият автомобил вече е готов за препродажба.
          Как да премахна моя автомобил от приложението MY Renault?

          За да премахнете вашия автомобил от приложението MY Renault, следвайте стъпките по-долу:

           

          • стартирайте приложението MY Renault;
          • Щракнете върху иконата „Автомобил“ в долния ляв ъгъл на екрана; 

           

          Забележка: Ако имате няколко автомобила във вашия профил в MY Renault, изберете този, който искате да премахнете.

           

          • Щракнете върху „Премахни моя автомобил“ в долната част на страницата; 
          • Изберете причината за изтриването;
          • Потвърдете изтриването на вашия автомобил от приложението MY Renault;
          • Вашият автомобил вече е премахнат от вашия профил.

          Страница за помощ

          Свързани услуги за Z.E.

          Вижте отговорите на ваши въпроси за Свързани услуги за Z.E.
          Как да програмирам зареждане на Renault ZOE в EASY LINK?
          За да програмирате зареждане на Renault ZOE чрез екрана на EASY LINK, следвайте стъпките по-долу:
          • От главното меню, щракнете върху „Настройки“, след това върху „Автомобил“ в долната част на екрана;
          • Отворете менюто EV и щракнете върху раздел „Зареждане“ в долния ляв ъгъл на екрана.
          • За да програмирате зареждане, щракнете върху „Програмирай“. Въведете вашите предпочитания (начален час, краен час и избрани дни). След това можете да видите всички ваши настройки от раздела „Календар“.
          • Избраните дни и часове се показват чрез щракване върху стрелката.

          Забележка:
          • В EASY LINK можете да конфигурирате до 5 програми за зареждане
          • Опцията за програмиране на зареждане се предлага само за Renault ZOE, оборудван с мултимедийна система EASY LINK с навигация.
          Как да програмирам климатичната система на Renault ZOE в EASY LINK?"
          За да програмирате климатичната система във вашия автомобил чрез екрана на EASY LINK, следвайте стъпките по-долу:
          • щракнете върху раздел „Климатична система“.
          • отидете в раздел „Програмирай“
          • въведете своите предпочитания (начален час, краен час и избрани дни)

          Ако то не работи, проверете дали:
          • сте синхронизирали правилно приложението с автомобила
          • се намирате в зона, в която има интернет обхват
          • За да програмирате климатизацията или отоплението, трябва да имате най-малко 20% оставащ заряд на акумулатора и автомобилът трябва да е свързан.
          • За незабавно започване трябва да имате най-малко 40% заряд на акумулатора
          Как да програмирам зареждане на Renault ZOE от приложението MY Renault?
          • Влезте в приложението MY Renault, за да влезете в Свързани услуги за Z.E .
          • Отидете на страницата „Арматурно табло“
          • Натиснете „Управление на зареждане“, където можете да създадете/промените вашия план за зареждане.
          • Изберете необходимия ден(дни), часа и времетраенето на зареждането.
          • Щракнете върху „Запиши“. Зареждането на вашия автомобил вече е програмирано.
          • Щракнете върху „Използване на плана за зареждане“, за да активирате услугата.
          Забележка: Директно (непрограмирано) зареждане не е възможно, когато планът е активиран.
          • Когато зареждането е активирано, на страницата „Моят автомобил“ можете да видите следващото програмирано зареждане с датата, часа и времетраенето.
          Как мога да управлявам климатичната система в моя автомобил от приложението MY Renault?
          За да включите климатичната система директно от мобилното приложение MY Renault, щракнете върху бутона, разположен под показанието за оставащия пробег на автомобила и състоянието на акумулатора

          За да програмирате климатичната система, щракнете върху раздела „Комфорт“ за достъп до опциите за програмиране.Ако то не работи, проверете дали:
          • сте синхронизирали правилно приложението с автомобила
          • се намирате в зона, в която има интернет обхват
          • За да програмирате климатизацията или отоплението, трябва да имате най-малко 20% оставащ заряд на акумулатора и автомобилът трябва да е свързан.
          • За незабавно започване трябва да имате най-малко 40% заряд на акумулатора
          Кои смартфони са съвместими, за да използвате Свързани услуги за Z.E?
          За да имате Свързаните услуги за Z.E в приложението MY Renault, трябва да имате смартфон с една от 3-те най-актуални версии на Android или iOS.

          За да проверите версията, която вашият смартфон използва и да разберете как да я актуализирате, щракнете върху следните връзки:
          • IOS: https://support.apple.com/fr-fr/HT204204 (да се локализира)
          • Android: https://support.google.com/android/answer/7680439?hl=fr (да се локализира)
          Как да вляза в Свързани услуги за Z.E. от приложението MY Renault?"
          За достъп до Свързани услуги за Z.E. трябва да изпълните следната процедура от смартфона:
          • Изтеглете безплатното приложение „MY Renault“ от Apple Store или от Google Play.
          • Създайте си профил в MY Renault
          • Синхронизирайте автомобила като щракнете върху „Синхронизирай моя автомобил“. След това ще получите поетапни указания как да свържете смартфона с автомобила.
          Мога ли да получа достъп до услугите в My Z.E. без да си създавам профил?
          Не. Необходимо е да си създадете профил чрез приложението за смартфон MY Renault, за да имате достъп до тези Свързани услуги за Z.E.
          Как да подновя моите Свързани услуги за Z.E?
          За да подновите вашите свързани услуги, отидете в раздела за клиенти на сайта на MY Renault https://myr.renault.fr (да се локализира), а след това отидете в Store.

          След това ще можете да видите състоянието на вашите услуги и да ги подновите, ако е необходимо или да закупите нови услуги.
          Как работи системата за планиране на маршрут?
          От мобилното приложение MY Renault можете да подготвите маршрут като определите зарядни станции, които са най-подходящи за вашия автомобил по време на пътуването.

          Като попълните информацията за вашето пътуване (ниво на заряд на акумулатора, брой пътници, брой сакове и др.), можете да получите прогнозен маршрут, който симулира пътуването и времето за зареждане.

          Тъй като това пътуване се прогнозира, не можем да гарантираме достъпността на зарядните станции при местоназначението.

          Разгледайте ръководствата за потребителя


          Искате ли да научите повече?

          Easy Link
          EASY LINK