Нови наименования

Нови дизелови и бензинови двигатели
Дизелов двигател Blue dCi
ДИЗЕЛОВИ ДВИГАТЕЛИ BLUE DCI
трансформираща технология 
Намалете емисиите на замърсители с новите дизелови двигатели Blue dCi, оборудвани със селективна каталитична редукция (SCR). Тази технология впръсква амоняк (NH3) в катализатора на отработените газове от AdBlue®, като трансформира азотните оксиди в незамърсяващи газове. 

същият комфорт при шофиране 
Без да оказва влияние върху мощността на двигателите Blue dCi, системата за селективна каталитична редукция ви осигурява още по-голямо удоволствие от шофирането при всякакви обстоятелства. Шофирайте по-чисто и се наслаждавайте на същото представяне на двигателите.

по-семпла и по-чиста технология 
Контролът е във вашите ръце при всякакви обстоятелства благодарение на сензорите в резервоара за AdBlue®. Вашият автомобил постепенно ще ви напомня кога е време да долеете гориво. Предимството? AdBlue® се предлага на повечето бензиностанции! 

спокойно шофиране
Шофирайте в пълно спокойствие благодарение на резервоарите за AdBlue® с вместимост между 15 и 20 литра. В зависимост от вместимостта на резервоара ви, един пълен резервоар с AdBlue® ще ви осигури еквивалента на 6 до 8 пълни резервоара с гориво! Шофирайте с още по-голямо спокойствие с Euro 6 D-Full: Съществуващият SCR каталитичен конвертор е увеличен и допълнен от втори SCR каталитичен конвертор под каросерията. Те осигуряват по-добро улавяне на азотните оксиди на изхода на отработените газове и подобряват контрола на замърсяването на всички етапи от цикъла на движение. 

От 1 януари 2021 г. сензорите с активна регенерация ще заменят пасивните сензори на катализатора за окисляване на дизела (DOC). Дизеловите автомобили ще разполагат и с нов охладител за EGR с високо налягане и ще бъдат преработени така, че да предлагат оптимизирано триене, позволяващо използването на масло с нисък вискозитет.
Филтър за твърди частици на Renault
БЕНЗИНОВИ ДВИГАТЕЛИ С ФИЛТЪР ЗА ТВЪРДИ ЧАСТИЦИ (GPF)
новият бензинов двигател на Renault... 
Намалете емисиите на твърди частици с новите бензинови двигатели с директно впръскване TCe FAP. Те вече разполагат с филтър за твърди частици (DPF) в изпускателната линия, който освобождава отработените газове от съдържащите се в тях частици. Тази технология улавя частиците в микропореста структура от пчелна пита, преди да ги изгори чрез автоматична и редовна регенерация. 

бъдете част от един по-чист свят! ... 
По-чист, с по-малко поддръжка! Филтърът за твърди частици не се нуждае от поддръжка! Благодарение на процеса му на регенериране различните частици, съдържащи се в отработените газове, непрекъснато се превръщат във въглероден диоксид и други безвредни газове чрез химическа реакция, така че не е необходимо да извършвате никаква поддръжка. 

за идентично изживяване при шофиране... 
Насладете се на същото удоволствие при шофиране! Филтърът за твърди частици е идеално разположен в линията на отработените газове, така че да можете да се възползвате от ефективното третиране на частиците, без да правите компромис с комфорта си. 

... и при същия разход на гориво. 
Запазете контрола върху разхода на гориво по същия начин. Новата технология на филтъра за твърди частици не влияе по никакъв начин на разхода на гориво или на емисиите на CO2, така че можете да контролирате нивата им по абсолютно същия начин.
(*) Селективната каталитична редукция включва впръскване на амоняк (наречен NH3) от AdBlue® в каталитичния неутрализатор на отработилите газове. Предизвиканата химическа реакция превръща азотните оксиди (NOx) в незамърсяващи газове (пара и азот).

(**) Разходът на AdBlue® зависи от условията на ползване на автомобила, неговото оборудване и стила на шофиране. Вместимостта на резервоара за AdBlue® зависи от модела – обикновено е между 15 и 20 литра.
Новите тестове за сертификация по WLTP
Регламент, по-подходящ за реалното поведение при шофиране и стойности за ежедневно потребление.