НОВОТО RENAULT MASTER E‑TECH 100% ELECTRIC

All-new Renault Master
All-new Renault Master
Renault Master навлиза в нова ера: аеродинамичната му форма, проектирана в аеродинамичен тунел, бележи дизайн, който повишава ефективността. В съчетание с новата си динамична спирачна система, той изразходва 1,5 л/100 км при дизеловия версия dCi 2L¹ по-малко гориво и има 21% по-дълъг пробег в E-Tech 100% електрическата версия (до 410 км автономност² ). Кабината му, проектирана около водача, осигурява лесен достъп до контролните уреди и до 10-инчовия екран с openR link и вграден Google³
1 625 кг
полезен товарен капацитет⁴
1 312 мм
странично отваряне
40
варианти създадени от Renault
2 двигателя
електрически и дизел

¹ измерване, направено в цикъла WLTP, сравняващ Master L2H2 3,5T D2 с Renault Master 3 фаза 2. Вътрешно проучване на Renault. 

² измерване, направено в цикъл WLTP, сравняващо Master L2H2 E-Tech 87 kW и Renault Master E-Tech Electric 52 kW. Вътрешно проучване на Renault.

³ Google, Android Auto, Google Maps, Waze и други марки са търговски марки на Google LLC. 

⁴ полезен товарен обем за версията L2H2 4T EV 87 kWh


21% по-ниско потребление на електроенергия¹

¹ измерването е направено в цикъла WLTP, като се сравняват Renault Master L2H2 E-Tech 87 kW и Renault Master E-Tech Electric 52 kW. Вътрешно проучване на Renault.

аеродинамичен дизайн

създаден да е максимално продуктивен
Всеки детайл от външния дизайн на Renault Master van е подложен на задължителен анализ в аеродинамичен тунел, за да се подобри управлението на въздушния поток и да се направи всеки елемент по-аеродинамичен.
създаден да бъде по-ефективен
410 км
87 кВтч E-Tech 100% електрическо задвижване¹
¹ във версия L2H2 4T хомологация според цикъла WLTP - в очакване на сертифициране

2 налични двигателя

E-Tech 100% електрически
Renault Master E-Tech 100% electric
Със своите 3 пъти по-ниски разходи за енергия, до 30% икономия на средства за поддръжка и нулеви емисии на CO2, 100% електрическата версия на E-Tech е категорично убедителна. Двете опции за батерия регулират производителността според вашите нужди: 40 kWh и 170 км пробег, идеален за доставки в града, или 87 kWh за 410 км, идеален за по-дълги пътувания с 35-минутно време за презареждане за възстановяване на 80% от пробега.¹

максимална мощност 
140 к.с. (105 kW)² 

скоростна кутия 
автоматична 

Намалени CO₂ емисии 
0g 

разход 
-
¹ според протокола WLTP от март 2023 г., като може да варира в зависимост от версиите и опциите
² за 87 кВтч батерия 
дизел
Renault Master - diesel
Продължете напред с новия задвижващ агрегат Blue dCi и неговите характеристики, подходящи за дълги разстояния. В комбинация с новата хидравлична динамична спирачна система тази дизелова версия, аеродинамична до въздушните си дефлектори, осигурява по-ниски емисии на CO2 и разход на гориво: по-малко от 195 г/100 км.¹ 

максимална мощност 
170 к.с. (125 kW)² 

скоростна кутия 

автоматична и ръчна 

Намалени CO₂ емисии 
по WLTP от 194g/km³ 

разход 
от 7,5 л/100 км⁴
¹ Blue dCi 105 BVM
² Blue dCi 170 BVA
³ новия Master L2H2 3,5т dCi105 - в очакване на сертифициране
⁴ според WLTP протокола от март 2023, като може да варира в зависимост от версиите и опциите.

profiles

40 варианта създадени от Renault

Варианти на Master произведени в заводите на Renault

1 625 кг¹ товарен капацитет
С най-добрите показатели в своята категория Renault Master е оборудван за продуктивни работни дни: полезен товар до 1625 кг¹ и капацитет на теглене 2500 кг. Улеснете товаренето с практичния заден праг и оптимално оформеното си товарно отделение с дръжка в товарната зона. Най-голямата плъзгаща се странична врата в своята категория. 

¹ източник: вътрешно проучване на Renault използваем товарен капацитет (27/10/23) E-Tech версия 4т и 87 кВтч
¹ източник: вътрешно проучване на Renault използваем товарен капацитет (27/10/23) E-Tech версия 4т и 87 кВтч

ергономичност и опции за съхранение

¹ опция

технология

openR link с вградени Google услуги

large 10.1” screen - Renault Master
голям 10-инчов дисплей
Насладете се на един от най-големите дисплеи на пазара във вашия ван Renault Master с интелигентната мултимедийна система openR link с вградени Google услуги. Оптимизиран и удобен за ползване интерфейс с репликация на смартфон, който ви помага при всички ваши бизнес пътувания.
car apps - Renault Master
повече от 50 приложения в автомобила
Улеснете живота си с мултимедийната система openR link с вградени Google услуги: четете имейлите си, получавайте достъп до необходимите ви настройки и услуги на Google, като Google Maps, Google Assistant, навигирайте с Waze.
business - Renault Master
проектиран за нуждите на бизнеса
Тъй като времето ви е ценно, системата openR link с вградени Google услуги ви позволява да управлявате пътуванията, комуникациите или дори температурата в автомобила с помощта на Google Assistant, без да правите компромис с удоволствието от шофирането.

програма human first

20 иновативни системи в помощ на водача

park assist and rear view camera - Renault Master
паркинг асистент и камера за обратно виждане
Асистентът за паркиране използва сензори, за да ви насочва, като сигнализира за наличието на препятствия наблизо със звукови и визуални сигнали. Веднага щом започнете движение на заден ход, камерата предава изглед назад с маркери на централния дисплей (опция Park Assist).
pedestrian safety - Renault Master
безопасност за пешеходците
Сензор информира водача да натисне спирачката, ако има опасност от сблъсък с пешеходец. Системата усилва спирането, ако реакциите на водача са твърде бавни, и дори спира напълно, ако е необходимо.
blind spot - Renault Master
засичане на велосипедисти в мъртвата зона
Предупреждението за наличие на обекст в мъртвата зона разпознава появата на велосипедист или автомобил в зоните извън полето на видимост на шофьора. Светлинен сигнал в страничните огледала предупреждава водача. От страната на пътника сензор разпознава велосипедисти в мъртвата зона и активира звуков и светлинен сигнал.
и още 17 иновативни системи в помощ на водача заедно с програмата human first 

започнете да планирате

stay informed - Renault Master
останете информирани за новините около премиерата