*От септември 2018 г. всички нови автомобили се сертифицират според протокола WLTP. За улесняване на прехода, стойностите за разхода на гориво и емисиите, сертифицирани според протокола WLTP, се преобразуват в предишния протокол NEDC (еквивалент на NEDC) за период, който е различен за различните държави.
Лесно движение по всякакъв терен с новото Renault MASTER
Запознайте се с нашите решения по отношение на задвижването
Двигатели
Подобрена работа и ефективност!
Гамата двигатели на новото Renault MASTER е напълно преработена. Двигателите осигуряват повече мощност и по-голям въртящ момент (до 400 Нм и 180 к.с.), като ви предлагат по-динамично ускорение и реакция. Гарантирано удоволствие от шофирането и безопасност, дори и при пълно натоварване!
Универсалният победител: повишената мощност и въртящ момент се предлагат заедно с подобрен разход на гориво, който може да достигне до около 1 л/100 км (еквивалент на NEDC*).
AdBlue®
Технологията SRC* преобразува емисиите от замърсители от дизелови двигатели и азотни оксиди NOx в безвреден газове. Без да оказва никакво влияние върху ефективността и разход на гориво на автомобила, технологията AdBlue® позволява на двигателите dCi да постигнат съвместимост с новите по-строги и по-взискателни нормативни стандарти. AdBlue® разполага със свой собствен 28-литров резервоар, който винаги е лесно достъпен и не трябва да се комбинира със самото гориво.
AdBlue® се предлага от повечето бензиностанции. Вашият автомобил ще ви предупреди, когато трябва да се зареди резервоара за AdBlue®**.
* SCR означава „селективна каталитична редукция“
**Разходът на AdBlue® зависи от условията на използване на автомобила, оборудването и стила на шофиране.
Трансмисия
ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ в сравнение със ЗАДНО ПРЕДАВАНЕ
Всяко решение за задвижване има своите предимства. При версията с предно предаване, Renault MASTER отдава предимство на полезната товароносимост и движението по стандартна пътна настилка. При версията със задно предаване, той може да превозва много по-тежки товари и може да се приспособи за движение по всякакъв терен.
При много нисък товарен праг, новото Renault MASTER с предно предаване отдава предимство на полезната товароносимост и движение по стандартна пътна настилка.
Неговите предимства:
- Лесно товарене благодарение на един от най-ниските прагове в сегмента
- По-голяма товароподемност благодарение на по-голяма полезна височина и много нисък праг
- Брутно тегло на автомобила до 3,5 т
- Подобрено удоволствие от шофирането
- По-нисък разход на гориво за дълги разстояния и кратки превози
- 3 по-компактни дължини: L1, L2, L3 с полезна дължина до 14,8 м³
С по-големи възможности за товарене, теглене и движение по пресечена местност, новото Renault MASTER със задно предаване е вашият най-добър спътник за превоз на сериозни товари върху размекнат терен.
Неговите предимства при товарене:
- По-голямо максимално натоварване на задния мост
- По-съвместими допълнителни изменения
- Предлага се като L3 и L4: Полезна дължина при 4 м до 17 м³
- Капацитет за теглене с до 500 кг повече
- Брутно тегло на автомобила от 3,5 т до 4,5 т
Предимства при сцепление:
- По-добро сцепление с тежки товари, по стръмни склонове и върху размекната почва, за да се предотврати рискът от засядане
- По-добра възможност за преодоляване на препятствия
- Допълнителен блокаж на диференциала
- Възможност за двойни колела за по-добро сцепление и по-голямо натоварване на задния мост.
Сцепление
Система Extended Grip (стандартно оборудване)
Предлагана като стандартно оборудване за гамата на новото Renault MASTER, тази система срещу приплъзване ви предлага оптимално сцепление!
Renault MASTER 4x4 (като опция)
Renault MASTER4x4 ви гарантира, че можете да се движите по всички терени при всякакви метеорологични условия. С 4-колесно задвижване, повишен пътен просвет и блокаж на диференциала, трудните пътища и стръмните и хлъзгави склонове вече няма да са пречка за вашите трудови делници.
Този вариант се предлага за Renault MASTER RWD, фургон или шаси кабина (единична или двойна кабина).
Блокаж на диференциала (като опция)
Забравете за проблемите при хлъзгави повърхности. Предлагана при версия със задно предаване на новото Renault MASTER, системата за блокаж на диференциала подобрява сцеплението. При скорост под 30 км/ч, тя се задейства автоматично, ако някое колело започне да боксува. Тя е особено полезна за излизане от трудни ситуации при ниски скорости на кален терен!
Предлага се в зависимост от версията или опциите.
Система за подпомагане на потеглянето по наклон
Забравете за трудно потегляне, когато автомобилът е натоварен докрай! Чрез системата за подпомагане на потеглянето по наклон, натискът върху спирачките се поддържа за две секунди, за да можете да потеглите спокойно.