Запознайте се с Range Optimizer (Оптимизатор на пробега) – набор от технологии за оптимизиране на пробега

1) Рекуперативно спиране

Намалете и заредете! За да оптимизират пробега на Renault ZOE, нашите инженери поеха по нов път чрез разработване на система, която да може да възстановява загубите на енергия при намаляване на скоростта или при задействане на спирачките. Батерията се зарежда когато отпуснете педала на газта и когато натиснете педала на спирачката.

2) Термопомпа

Искате охлаждане или отопление без да използвате прекалено много батерията на Renault ZOE? С термопомпата Range Optimizer (Оптимизатор на пробега) можете да го постигнете! Тя е реверсивна, осигурява продължителност на пробега и осигурява 2 функции: охлаждане на салона, базирано на принципа на традиционната модерна климатична система, или отопление чрез използване на калориите от външния въздух. Гениално!

3) Гуми Michelin Energy™ E-V

Възползвайте се максимално от свръхниското съпротивление на търкаляне на първата гама гуми MICHELIN, разработени специално за електрически автомобили. И всичко това без да се влияе на спирачната ефективност или поведението на пътя на Renault ZOE.

Възползвайте се от интелигентното зарядно устройство

4) Зарядно устройство Chameleon™

Използвайки винаги максималната налична енергия зарядното устройство Chameleon™ значително съкращава времето, необходимо за зареждане. То ви позволява да възстановите значителна част от пробега дори при кратко зареждане.

Възползвайте се от инфраструктурата преди да тръгнете на път

5.1) Предварително подгряване на батерията

Новата батерия Z.E. 40 за Renault ZOE има възможност за предварително подгряване при студено време. Тази функция подгрява батерията на Renault ZOE и може дори да я охлади, ако е необходимо. Когато сте на път, системата автоматично поддържа оптимална температура на батерията.

5.2) Предварителна климатизация

Системата за предварително затопляне на салона ви позволява да програмирате отоплението или климатика докато зареждате Renault ZOE. С тази функция, енергията, използвана за климатизация на салона, не се черпи от акумулатора.